კითხვის საათი
კითხვის საათი
კითხვის დაწყებამდე
განსაზღვრავს მოცემული ტექსტის წაკითხვის
მიზანს;
სვამს შეკითხვებს ;
აყალიბებს ვარაუდებს ტექსტის ირგვლივ.
კითხვის პროცესი
შეაჯამებს წაკითხულ მონაკვეთებს;
ქმნის ვიზუალურ მენტალურ სურათებს;
ამყარებს სამი სახის კავშირებს;
მოიძიებს ინფორმაციებს ბუნდოვანი მონაკვეთების გაგების
მიზნით;
მონიტორინგს უწევს
გაგების პროცესს.
გამოაქვს დასკვნები;სვამს შემაჯამებელშეკითხვებს;
გადაამოწმებს გაგების ეფექტურობას;
აყალიბებს საკუთარ პოზიციას.
კითხვის საათის თემატური გეგმა
II კლასი მასწავლებელი: მაია
დიასამიძე
I სემესტრი
N |
თემა |
მიზანი |
მეთოდი |
განხორციელების დრო |
შედეგი |
შენიშვნა |
1. 2. |
,,ჩემო კარგო ქვეყანავ’’ ქ.ხაჩიაშვილის ჩვენი საუნჯე ,,წიგნი’’ |
შეძლოს:
წაკითხულის გაგება გააზრება, ანალიზი. ლექსის მხატვრულად
კითხვა. |
ორიენტირებული კითხვა აქტივობა: ვმვ __ (ვიცი, მინდა
ვიცოდე, ვისწავლე) |
1სთ 21 სექტემბერი 1სთ 28 სექტემბერი |
გაიგეს ლექსის შინაარსი. დასვეს შეკითხვები
ტექსტის უკეთ გასაანალიზებლ ად. |
|
3. |
,,მოლოდინა’’ ვლ.ასლამაზიშვილის |
გამოთქვას ვარაუდი,
გაამყაროს არგუმენტებით. დაახასიათოს ნაწარმოების გმირი და შეაფასოს მისი
საქციელი. |
ორიენტირებული კითხვა: წერითი აქტივობა__ ,,გმირის რუკა“ |
1სთ 5 ოქტომბერი |
დაახასიათეს გმირები, გაამყარეს
არგუმენტებით. შეაფასეს მათი საქციელი. |
|
4. |
,,ყოჩაღი ლალი’’ ვ.კახაძის |
ხმამაღლა განიხილოს და
თამამად ისაუბროს საკუთარ იდეასა და შეხედულებებზე. |
დაფიქრდი-დაწყვილდი-გაუზიარე |
1სთ 12 ოქტომბერი |
|
|
5. |
,,რთველი’’ კ.გოგიაშვილის |
შეძლოს მხატვრული ტექსის
შინაარსის გაგრძელება. |
ორიენტირებული კითხვა: აქტივობა: გააგრძელე
მოთხრობა, გამოთქვი ვარაუდი. |
1სთ 19 ოქტომბერი |
|
|
6. 7. 8. 9 10. 11. 12. 13. 14. |
’’როგორ გახდა გულაბი
მეწლეულე“ შ.ასანიშვილის ,,ტყეში’’ ნ.ნაკაშიძის ,,სიხარულის წყარო’’ მირიანაშვილის ’’ზაზა და ზიზი’’ ,,ძუნწი და ექიმი“ ვარდოსანიძის ,,ზამთრისპირი“ რ .ინანიშვილის ,,ბაქიბუქა ზამთარი და
პატარა წყარო’’ ვლ.ასლამაზიშვილის’’ ,,კახას შუშხუნები“ ნ.ნოსოვის მიხედვით ,,კოჭლი კაცი’’ ი.გოგებაშვილის |
●განსაზღვრავს
მოცემულიტექსტის წაკითხვის მიზანს. ● სვამს
შეკითხვებს (შინაარსი,სტრუქტურა,ავტორის
პოზიცია და ა.შ) ● აყალიბებს ვარაუდებს ტექსტის გარშემო. ● ააქტიურებს
არსებულ ცოდნას თემის ირგვლივ. ● მიმოიხილავს ტექსტის
ელემენტებს ● შეაჯამებს
წაკითხულ მონაკვეთებს; ● ქმნის ვიზუალურ
მენტალურ სურათებს; ●გამოაქვს დასკვნები; ●სვამს შემაჯამებელ
შეკითხვებს; ბუნების სეზონურ
ცვლილებასთან დაკავშირებით. ● აყალიბებს საკუთარ
პო-ზიციას; წაკითხულის გაგება გააზრება, ანალიზი. ● აყალიბებს საკუთარ
პო-ზიციას; ●გამოაქვს დასკვნები; ●სვამს შემაჯამებელ
შეკითხვებს; |
ორიენტირებული კითხვა აქტივობა__ ,,ვარაუდების სქემა“ აქტივობა__ ვმვ __ (ვიცი, მინდა
ვიცოდე, ვისწავლე) წერითი აქტივობა__ გმირის რუკა მკითხველთა
თეატრი აქტივობა__ როლური კითხვა დაფიქრდი-დაწყვილდი-გაუზიარე აქტივობა გმირის რუკა აქტივობა გმირის რუკა |
1 სთ 2 6 ოქტომბერი 1სთ 2 ნოემბერი 1სთ 9 ნოემბერი 1სთ 16 ნოემბერი 1 სთ 30 ნოემბერი 1სთ 7 დეკემბერი 1სთ 14 დეკემბერი 1 სთ 21 დეკემბერი 1სთ 28 დეკემბერი |
|
|
Комментарии
Отправить комментарий