კითხვის საათი

კითხვის საათი

 



მკითხველის  ქმედება

კითხვის დაწყებამდე

განსაზღვრავს  მოცემული ტექსტის  წაკითხვის მიზანს;

სვამს შეკითხვებს ;  

აყალიბებს ვარაუდებს ტექსტის ირგვლივ.

კითხვის    პროცესი

შეაჯამებს წაკითხულ მონაკვეთებს;  

ქმნის ვიზუალურ მენტალურ  სურათებს;

ამყარებს სამი სახის   კავშირებს;  

მოიძიებს ინფორმაციებს ბუნდოვანი მონაკვეთების გაგების მიზნით;  

 მონიტორინგს   უწევს   გაგების  პროცესს.

 წაკითხვის   შემდეგ

გამოაქვს  დასკვნები;სვამს შემაჯამებელშეკითხვებს;

გადაამოწმებს გაგების  ეფექტურობას;

აყალიბებს საკუთარ პოზიციას.



 

კითხვის  საათის  თემატური  გეგმა

II  კლასი   მასწავლებელი: მაია დიასამიძე

სემესტრი    

N

თემა

მიზანი

მეთოდი

განხორციელების დრო

     შედეგი

შენიშვნა

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

,,ჩემო კარგო ქვეყანავ’’

ქ.ხაჩიაშვილის

 

 

 

 

 

 

ჩვენი საუნჯე

,,წიგნი’’

 

შეძლოს:   წაკითხულის გაგება

გააზრება,

 ანალიზი.

ლექსის მხატვრულად კითხვა.

   

 

 

 

ორიენტირებული კითხვა

აქტივობა:

ვმვ __ (ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე)

 

 

 

 

1სთ         

 

21  სექტემბერი

 

 

 

 

 

1სთ

28 სექტემბერი

 

გაიგეს ლექსის შინაარსი.

 

 

 

 

 

დასვეს შეკითხვები ტექსტის უკეთ გასაანალიზებლ ად.

 

3.

 

,,მოლოდინა’’

ვლ.ასლამაზიშვილის

 

გამოთქვას ვარაუდი, გაამყაროს არგუმენტებით. დაახასიათოს ნაწარმოების გმირი და შეაფასოს  მისი საქციელი.                                                    

 

ორიენტირებული კითხვა: წერითი აქტივობა__

,,გმირის რუკა“

 

1სთ

 

5 ოქტომბერი

 

დაახასიათეს გმირები, გაამყარეს არგუმენტებით. შეაფასეს მათი საქციელი.

 

 

 

                                                  

 

4.

 

,,ყოჩაღი ლალი’’

ვ.კახაძის

 

ხმამაღლა განიხილოს და თამამად ისაუბროს  საკუთარ იდეასა და შეხედულებებზე.

 

დაფიქრდი-დაწყვილდი-გაუზიარე

 

1სთ

12 ოქტომბერი

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

,,რთველი’’

კ.გოგიაშვილის

 

შეძლოს მხატვრული ტექსის შინაარსის გაგრძელება.

 

ორიენტირებული კითხვა:

აქტივობა: გააგრძელე მოთხრობა, გამოთქვი ვარაუდი.

 

1სთ

19 ოქტომბერი

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

        

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14. 

 

’’როგორ გახდა გულაბი მეწლეულე“

შ.ასანიშვილის

 

 

 

,,ტყეში’’

ნ.ნაკაშიძის

 

 

 

 

,,სიხარულის წყარო’’

მირიანაშვილის

 

 

 

 

’’ზაზა და ზიზი’’

 

 

 

 

 

 

 

,,ძუნწი და ექიმი“

 ვარდოსანიძის

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,,ზამთრისპირი“

რ .ინანიშვილის

 

 

 

 

,,ბაქიბუქა ზამთარი და პატარა წყარო’’

ვლ.ასლამაზიშვილის’’

 

 

 

 

,,კახას შუშხუნები“

ნ.ნოსოვის მიხედვით

 

 

 

 

 

 

,,კოჭლი კაცი’’

ი.გოგებაშვილის

 

●განსაზღვრავს მოცემულიტექსტის წაკითხვის მიზანს.

 

● სვამს  შეკითხვებს

(შინაარსი,სტრუქტურა,ავტორის პოზიცია და

ა.შ)

 

● აყალიბებს ვარაუდებს

ტექსტის გარშემო.

 

● ააქტიურებს არსებულ ცოდნას თემის ირგვლივ.

 

● მიმოიხილავს ტექსტის ელემენტებს

 

  ● შეაჯამებს წაკითხულ მონაკვეთებს;

● ქმნის ვიზუალურ მენტალურ სურათებს;

 

●გამოაქვს დასკვნები;

 

●სვამს შემაჯამებელ შეკითხვებს;

ბუნების სეზონურ ცვლილებასთან დაკავშირებით.

 

● აყალიბებს საკუთარ პო-ზიციას;

 

წაკითხულის გაგება

გააზრება,

 ანალიზი. 

  

 

● აყალიბებს საკუთარ პო-ზიციას;

●გამოაქვს დასკვნები;

 

●სვამს შემაჯამებელ შეკითხვებს;

 

ორიენტირებული კითხვა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

აქტივობა__

,,ვარაუდების

სქემა“

 

აქტივობა__

ვმვ __ (ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე)

წერითი

აქტივობა__

გმირის რუკა

 

 

 

მკითხველთა   თეატრი

 

აქტივობა__

როლური კითხვა

 

 

 

 

 

 

 

 

დაფიქრდი-დაწყვილდი-გაუზიარე

 

 

 

 

აქტივობა

გმირის რუკა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

აქტივობა

გმირის რუკა

 

1 სთ

2 6 ოქტომბერი

 

 

 

 

 

1სთ

2 ნოემბერი

 

 

 

1სთ

9 ნოემბერი

 

 

 

 

 

 

1სთ

 

16 ნოემბერი

 

 

 

 

1 სთ

 

30 ნოემბერი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1სთ

7 დეკემბერი

 

 

 

 

1სთ

 

14 დეკემბერი

 

 

 

 

 

 

1 სთ

21 დეკემბერი

 

 

 

 

 

 

 

 

1სთ

28 დეკემბერი

 

 

                     



 

 

 

 

 

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

პროექტი. ,,პინოქიოს თავგადასავალი"

შემოდგომის ფერები

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება და მონაწილეობა